Nagy izgalommal vártam ezt a napot. Kiscserkész-tanyázásra mentünk Jászszentlászlóra. A busz nem pont a szállásnál tett le minket, még kellett egy kicsit gyalogolnunk. Első nap kipakolás után zászlószertartás volt, utána vacsoráztunk. Ezután tábortűz volt, majd zászlólevonás.

Másnap reggeli torna, evés és zászlófelvonás után egy biofarmra látogattunk, ahol mindent az ott lakók termesztenek maguknak. A biofarmon megnézhettük az állatokat (lovakat, disznókat, szürke marhákat), lovagolhattunk és a végén még egy tóban is fürödhettünk. Miután hazamentünk zászlót készítettünk, fociztunk és métáztunk, amíg elkészült az ebéd. Később volt zászlólevonás és tábortűz, ahol énekeltünk, játszottunk és nagyon jól szórakoztunk. Éjjel háromnegyed tizenkettőkor fölébresztettek minket, azzal, hogy a csapatparancsnokunkat Bérdi Pétert elrabolták. Jó móka volt őt megkeresni. Megtalálása után mindenki nagyon fáradtan tért vissza aludni.

Az utolsó napon zenével ébresztettek minket. Ez a nap már főleg a pakolásról szólt, de tartottunk még egy misét is, mivel vasárnap volt. Mikor már mindenki indulásra kész volt, volt egy zászlólevonás, egy közös fotó és sajnos ezzel véget ért ez a csodás három nap.

Minden kiscserkész társam nevében köszönöm ezt az életre szóló élményt!

Scherer Viktória, kiscserkész,
Fekete párduc őrs

(Még több fényképet láthatsz ide kattintva!)